איך לבחור אינטרקום לבית או לעסק?

איך לבחור אינטרקום לבית או לעסק?

לפני שאתם רצים לקנות את מערכת האינטרקום לבית או לעסק, קראו את המאמר הזה שיספק לכם את כל הנתונים שעליכם לבדוק טרם רכישת אינטרקום.

בחזית ההגנה של ביתכם או העסק שלכם עומד האינטרקום, על מנת לעשות רכישה נבונה וטובה עליכם לשקול כמה נתונים טרם קניית המכשיר. המידע מתאים גם עבור בחירת אינטרקום לבית פרטי וגם לעסק, אז בואו נתחיל.

מפרט טכני

בעבר האינטרקום היה מאפשר רק לשמוע את מי שעומד בצד השני, היום ישנם הרבה מאוד דגמים וסוגים שונים לאינטרקום לבית ולעסק, עליכם תחילה לחשוב מה היא הדרך המתאימה ביותר עבורכם. נציג בפניכם 3 סוגים של מערכות אינטרקום.

אינטרקום עם צ'יפ – כבר בהרבה מכוני כושר לדוגמא אנחנו יכולים לראות אותם אך לא רק. אינטרקום עם צ'יפ מאפשר כניסה למי שאושר להיכנס באופן מיידי ופשוט והמערכת ניתנת עם מצלמה או ללא.

אינטרקום מצלמה – מאפשר לכם לראות ולשמוע את העומד מאחורי הדלת או השער. בלחיצת כפתור פשוטה אתם יכולים לשוחח ולפתוח את השער או הדלת בקלות.

אינטרקום עם קודן ומצלמה – מאפשר לדיירי הבית או לעובדי המשרד כניסה ללא שימוש במפתח ועליהם רק להקיש את הקוד ולמי שנמצא כבר בתוך הנכס לזהות את המבקרים בדלת הכניסה במסך האינטרקום ולהחליט אם לפתוח או לא.

התקנת המערכת

אם בעבר התקנת אינטרקום הייתה מצריכה שרשור כבלים של חשמל ותקשורת, היום ניתן למצוא מגוון רחב של מערכות אינטרקום אלחוטי. מה שמאפשר לכם נוחות לבחור את המערכת הנוחה לכם ביותר מבלי להיכנס להוצאות של תשתית.

אסתטיקה ועיצוב

אז כמו שכבר אמרנו ישנו מגוון עצום של מערכות אינטרקום עם מסך, ללא מסך, קודנים וצ'יפים. לא משנה באיזו מערכת תבחרו הרי תרצו שהיא תראה גם אסתטית ומתאימה לבית שלכם. כשאתם מסתכלים על הדגמים השונים שימו לב אם המערכת מותקנת בתוך הקיר (יש ליצור מגרעת בקיר) או שהיא מותקנת על גבי הקיר ובולטת מעט, האם לחצני המערכת בולטים ממנה או שהמערכת מופעלת במסך טאץ' וכדומה.

לסיכום, אלו הדגשים החשובים ביותר לפני שקונים אינטרקום לבית או לעסק. אם יש לכם שאלות או שאינכם בטוחים איזו מערכת תשרת אתכם על הצד הטוב ביותר התייעצו עם איש מקצוע שינחה אתכם לרכישה בטובה והבטוחה ביותר עבורכם.