שעון נוכחות ואבטחה במקום העבודה

שעון נוכחות ואבטחה במקום העבודה

שעון נוכחות ואבטחה במקום העבודה – כשמדובר בניהול עסק, כל מבנה כזה חייב בהחלט מערכות מתוחכמות בכדי להוות שליטה מוחלטת על אבטחת המידע בעסק, המבנה הפיזי, העובדים, השכר, החוקים, הנוכחות וסדר העבודה בכלל. ישנו ציוד הכרחי וחשוב למען בטיחות העסק שלכם, לעובדים ולעצמכם, כשמדובר בציוד שלא כרוך בשום אופן בהתחייבויות והוצאות כספיות, אלא שאתם יכולים לקבל את השירות ללא דמי מנוי.

היופי והיתרון במערכות הללו או הקשר ביניהן והסנכרון, כאשר ככל שהכל המערכות עובדות יחדיו בשיתוף פעולה והעבודה מסונכרנת- כך העסק מתנהל כראוי ומתופעל ללא דופי, נאמנות העובדים והצוותים למקום עבודתם עולה, לצד החיסכון הכלכלי הענק הטמון בשיטת העבודה הזו.

החל מביטחון ועד לנוכחות

בעידן של היום הטכנולוגיה מתקדמת ללא הרף ורצה קדימה, ואיתה גם בעלי עסקים רבים וגם אנשים פרטיים, בכל אספקט אפשרי. עסקים רבים הפכו ועדיין הופכים ליותר ויותר דיגיטליים וכל מערכות ניהול העסק מתחברות ומתממשקות אחת עם השניה, ובכך חוסכות זמן עבודה רב, עלויות לעסק ומחזקות את האמינות והנאמנות על ידי עמידה בדיוק של זמנים ומידע.

רוב הממשקים , ממערכות בקרה של שעוני מוכחות וכניסה ועד מצלמות אבטחה הם קלים לשימוש ופשוטים, גם למשתמשים הלא טכנולוגיים, מה שתורם לארגון להיות מסודר מדויק ולעבוד בצורה יעילה יותר, וזה בהחלט יתרון עצום כשמדובר בנושאים רגישים כמו כסף, שכר, אבטחה ונוכחות.

חברת כל-מנעול מציעה מגוון של מערכות אבטחה שיודעות איך להתממשק עם העסק שלכם ולייעל את העבודה בכל אספקט. לצורך המחשה, ניתן מקרה קלאסי בו עובד נכנס בבוקר למקום עבודתו לתחילת יום העבודה שלו. בנקודה הזו עובדות שתי מערכות עיקריות- מערכת אבטחת המקום ומערכת בקרת הנוכחות.
המערכות המתקדמות של כל-מנעול מכילות בתוכן את כל פרטי העובד הנחוצים. מוודה את שמו ואת כרטיס הנוכחות שלו בהגעה וגם ביציאה ומתעדת הכל, ושולטת על אישור היציאה והנעילה של הדלת, לבקרה על התנועה במבנה העסק

בעזרת שתי המערכות האלו, הכניסה בעצם מכילה מנעולים חכמים לדלת, אשר מאבטחים את המקום ושולטים על כל הנכנס והיוצא והדלת הופכת להיות פונקציונלית כשלעצמה.

בזכות שעון נוכחות לעסק, אותו עובד שנכנס בצורה מבוקרת בתחילת יום העבודה לבית העסק, יהיה מתועד גם במהלך כל כניסה ויציאה שלו מהמבנה במהלך כל שעות היום.

בעצם הפעולה הזו, הנהלת העסק יכולה לנטר אחר פעילות העובדים ומערכת היחסים הנאמנה בין כל הצדדים אינה נפגעת על בסיס של אמינות מאחר, שכר העובד אינו נפגע והכל מתועד בצורה מדויקת, שזהו נדבך חשוב בכל מקום עבודה ובכל יחסי עובד-מעביד.

ניתן לבחור ממבחר רחב של שעוני נוכחות באתר של חברת מקורטק

שיש שעון נוכחות יש יעילות ותפוקה בעבודה

2 הפרמטרים החשובים ביותר הם התפוקה והיעילות בכל מקום עבודה ובעבור כל עסק. למערכות של כל-מנעול המציעות שירות ללא דמי מנוי של שעון נוכחות לעסק ושעון נוכחות סלולרי בפרט- מה שמאפשר לעובדים שלכם באמצעות אפליקציה דיגיטלית בנייד להשתמש בשעון הנוכחות בקלות וביעילות ובמהירות רבה.
גם מנעולים חכמים לדלת לעובדים הם נספח חשוב שמקצר תהליכי עבודה ללא ספק.

לדוגמא, כשעובד מנסה להיכנס דרך דלת הכניסה למבנה העסק במקום העבודה שלו, הוא מגלה לפתע כי הדלת תקועה, כשברשותו אין מפתח. השעון מתקתק והוא תקוע ומאחר אך ברצונו למצוא פתרון ומנעולן אופטימלי או לכל הפחות מדריך איך פורצים מנעול. את כאב הראש ועוגמת הנפש הזו פותרת דלת עם מנעולים חכמים.

ערך מוסף של שעון הנוכחות

כשמדברים בגלוי עם העובדים בנושאים כמו מערכת אבטחה, מנעולים ובקרת נוכחות ומידע, פסיכולוגית, הוא עשוי להירתע, גם אם הוא עובד מסור ומקצועי ללא דופי. לכן, הפתרון הדיגיטלי שמעניקות המערכות המתוחכמות של כל-מנעול פותרות את עניין הרתיעה על ידי דיגיטליזציה והפשטה של כל תהליך התיעוד בעזרת שימוש פשוט נגיש וקל.
העובדים, ההנהלה ומשאבי האנוש לא צריכים להתעסק בנושא באופן ידני כבעבר, אלא שהכל מתועד באופן אוטומטי עם הגעת העובד ועם תחילת פעילות העסק.