כיצד לבחור מנעולן?

כיצד לבחור מנעולן?

ישנם הרבה מאוד פורצים חוקיים בשוק אך לא כל פורץ הוא מנעולן. מה ההבדלים בין השניים ואיך לבחור בשעת הצורך?

לא כל אחד שיודע איך לפרוץ דלת או מנעול יכול להיות מנעולן. מנעולן צריך לעבור מספר שלבים על מנת להיות מנעולן מקצועי. ראשית עליהם לעבור בתחנת המשטרה על מנת לקבל תעודת יושר, שנית עליהם לעבור סדרת לימודים שמאפשרים להם ללמוד את סוגי המנעולים השונים ואת הטכנולוגיות הקימות בשוק ולבסוף עליהם לפתוח תיק במס הכנסה כדי להיות בעלי מקצוע.

פורץ מנעולים גם הוא עובר הכשרה ולימודים אך הם קצרים יותר מלימודי המנעולנות והתכנים במערך הלימודים מעט שונה. בשני המקרים אנחנו ממליצים לכם לבדוק לפני שאתם בוחרים איש מקצוע בין אם הוא פורץ ובין אם הוא מנעולן את השירותים שאתם מחפשים בדיוק, האם זה רק לפרוץ את דלת הרכב האם זה לפרוץ את הדלת הבית ולהחליף מנעול וכן הלאה, בדקו מולו כי הוא יודע לתת לכם את השירות לו אתם זקוקים ותבחנו את האמינות שלו מול המלצות מלקוחות קודמים או חוות דעת של קרובים במידה ויש באפשרותכם לבדוק זאת מראש.

מנעולנות כוללת לא רק פריצה אלא גם התקנה של מנעולים חלופיים הכוללים מנעולים מסורתיים (צילינדרים) ומנעולי חכמים. בנוסף, בלימודי המנעולנות לומדים על סוגים שונים של דלתות בין אם דלתות עץ ולבין דלתות מתכת ואיך להתקין בשני המקרים השונים מערכת נעילה אופטימלית בעבורם. מנעולנים מקצועיים ידעו איך להתקין עבורכם מנעול חדש במקום הקיים ללא נזקים לדלת הקיימת וזאת משום שהם למדו הן על הסוגים השונים של המנעולים והן על סוגי הדלתות הקיימות.

לרובנו קרה לפחות פעם אחת בחיים שהזדקקנו לקרוא לפורץ או מנעולן, הסיטואציה מרגיזה ביותר, אנחנו מרגישים חסרי אונים ולרוב זה קורה דווקא כשאנחנו ממהרים. מנעולן מקצועי יידע לפנות אליכם בנועם וברוגע, לתת לכם את השירות המהיר ביותר וכמובן האמין ביותר. אנחנו מאפשרים ברגע זה לאדם זר לתת לנו את המפתחות למקום מבטחנו כמו הבית או העסק או לרכוש שלנו כמו הרכב ולכן אנחנו רוצים להזמין מישהו שאנחנו בוטחים בו.

לקבלת מידע נוסף או המלצות על מנעולנים מורשים צרו קשר עם צוות כל מנעול ונשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי.