כל מה שצריך לדעת על שירותי מנעולן

כל מה שצריך לדעת על שירותי מנעולן

בין אם בביתכם ישנה דלת מסוג כזה או אחר, היא תמיד תגיע גם עם מנגנון נעילה מסוים. בעוד שברוב הבתים מותקנים מנעולים אשר נחשבים מנעולים סטנדרטיים למדי, חלק אחר מהאנשים יעדיף להתקין מנעולים שיאתגרו את הפורץ הפוטנציאלי, לכל מקרה שלא יגיע.

יכול להיות שאתם גרים בשכונה מוגנת מאוד ועם אחוזים מאוד נמוכים של מקרי פריצות וגניבות, אבל אתם כנראה לא תסתפקו בידיעה הזאת. כנראה שאתם תרצו לדעת כיצד אתם מתגוננים מפני כל מקרה שלא יגיע. וכשמדברים על מנגנוני נעילה ומנעולים לבתים, חשוב להבין כי ישנם המון סוגים שונים של אמצעי נעילה, מנעולים, דלתות חזקות יותר ופחות ועוד. צריכים סיוע נוסף? יש עם מי לדבר.

מה חשוב לדעת על מנעולים, ועל שירותי מנעולנים

אם אתם מעוניינים לקבל את כל הפרטים על אמצעי נעילה חכמים ושונים ומנעולים, אנחנו קודם כל נמליץ לכם לפנות לייעוץ עם מנעולן מורשה. בין אם תאתרו מנעולן בתל אביב או בכל עיר אחרת, אתם תעשו נכון. אמה-מה, אנחנו ממליצים לכם קודם כל לבדוק כי אכן מדובר באיש מקצוע מיומן ובעל מוניטין רב שנים.

אתם יכולים לאתר ביקורות באינטרנט על אותו איש מקצוע, ואתם גם יכולים לבקש מהמנעולן את רשימת הלקוחות הממליצים עליו. בימינו, לכל איש מקצוע ולכל חברה או בית עסק תמיד תהיינה רשימה מהסוג הזה. בכל מקרה, חשוב גם לזכור כי תנאי מזג האוויר גם הם משפיעים על המנעול שלכם.

שירותי מנעולן במקומות נוספים בארץ:

כיצד מזג האוויר עשוי להשפיע על מנגנוני נעילה שונים?

במילים אחרות, גם אם אתם מתקינים בביתכם מנעול מאוד מתקדם ויקר, אתם צריכים לזכור שכמו כל מוצר אחר שעשוי מפלדה, מתכת או ברזל, הוא עשוי עם הזמן לגלות בלאי כזה או אחר. בין אם מדובר בקורוזיה, חלודה, צירים רועשים, מנגנוני נעילה חורקים או כל תקלה אחרת, זה עשוי לקרות.

אבל, וזה אבל חשוב, לא תמיד יהיה צורך להחליף את המנעול אם הוא עושה רושם של מקולקל. בפעמים רבות יהיה אפשרי פשוט לתקנו מבלי להחליפו. ואם להשאיר אתכם עם טיפ אחרון, אז אנחנו ממליצים לכם תמיד לבדוק כיצד ניתן לתחזק את המנעול בבית.

טיפים לתחזוקת מנעולים פשוטים בבית

בחלק מהמנעולים (שימו לב – לא בכולם!), אפשרי במשך השנים לתחזק את המנעול בעזרת שמן 40WD, שנועד לשמן את הצירים ואת חלקי מנגנון הנעילה הפנימיים. אגב, מדובר למעשה בשמן המוגדר שמן מכונות.

אבל שימו לב, בעוד שהשמן הזה יכול מאוד לעזור בהקלה על מנעולים נוקשים, במקרים אחרים הוא גם יכול לעשות נזק למנגנון הנעילה. אם אתם לא בטוחים שאכן ניתן להשתמש בשמן 40WD, אז אל תעשו את זה. בהצלחה!