3 סיבות עיקריות להתקין מצלמות אבטחה

3 סיבות עיקריות להתקין מצלמות אבטחה

בשנים האחרונות אנחנו רואים מצלמות אבטחה בבתים ובדירות כמו פטריות בשדה, כאן נבחן מה הן 3 הסיבות העיקריות לתופעה הזו.

תחושת הביטחון הינה תחושה בסיסית קיומית עבור כל אחד מאתנו. אנחנו רוצים להיות רגועים שהאנשים הקרובים לנו ביותר בטוחים, אנחנו רוצים לוודא כי הרכוש שלנו בטוח ואם חס וחלילה קורה משהו אנחנו רוצים לתפוס את האשם ולהעמידו לדין. באמצעות מצלמות אבטחה אנחנו מקבלים את השקט הזה. אז בואו ישר נעבור לסיבות בגללן אנשים מתקינים מצלמות בביתם.

תחושת ביטחון

הסיבה הראשונה והעיקרית היא תחושת הביטחון, הזכרנו זאת קודם היסוד הכי בסיסי עבור כל אדם הינה תחושת ביטחון ולכן רבים מתקינים היום מצלמות אבטחה לבית. ישנן שתי התקנות שונות וישנם המשלבים ביניהן. האחת, מצלמות מחוץ לכותלי הבית והשנייה, בתוך הבית. הראשונה מספקת לכם את הביטחון לכל מי שנכנס לשטח הפרטי שלכם בין אם זה לגינה הפרטית או לכיוון החנייה של רכבכם. השנייה, הן המצלמות המראות לכם את המתרחש בבית, אם אתם הורים לילדים קטנים ואתם רוצים להיות רגועים כשאתם משאירים את הקטנטנים עם המטפלת או אם אתם רוצים להיות שקטים כשהמנקה מגיעה והיא לבד בבית.

מחירים משתלמים

בעבר מחירי מצלמות אבטחה היו גבוהים במיוחד ומצלמה לבית הייתה נחלתם של העשירים בלבד, היום ניתן למצוא יצרנים ומשווקים רבים והם התחילו בתחרות אגרסיבית אחד כלפי השני, מה שהביא לנו הרוכשים מחירים נוחים יותר למצלמת אבטחה.

תשתית קווית ואל חוטית

בתחילת דרכן של המצלמות היה צריך תשתיות מה שהיה מעלה את מחיר התקנתן משמעותית. היום, התקנת מצלמות אבטחה יכולה להתבצע ללא הכנות מוקדמות וללא תשתית קווית. החיבור באמצעות האינטרנט וניתן להתחבר עם המצלמות לאפליקציות כך שניתנת לכם גם שליטה מרחוק.

לסיכום, מצלמות אבטחה היום הרבה יותר נגישות מבעבר, הן מספקות אבטחה גבוהה עבור ביתכם ועבור בני ביתכם. בעקבות הטכנולוגיה המתקדמת והאפשרות להתקין אותן ללא העברת כבלים מאפשרת לכל בית בישראל להתקין אותן בקלות ומהירות. ולכן אנחנו רואים יותר ויותר בתים עם מצלמות.

צרו קשר עם צוות כל מנעול להתייעצות, המלצות וקבלת מידע נוסף בטופס צור קשר ונציגינו יחזרו אליכם.