אינטרקום לבית או למשרד, מה ההבדלים?

אינטרקום לבית או למשרד, מה ההבדלים?

האינטרקום הוא אחד המכשירים הראשונים שהומצאו כדי להגן על היקרים לנו ועל הרכוש שלנו מפני זרים בעלי מחשבות זדוניות. אנחנו מכירים אותו כבר שנים רבות בבנייני מגורים שהיה קל לחבר אותו בקומת הכניסה של הבניין בכניסה הראשית ובכל דירה היה טלפון האינטרקום המחבר לצד הממתין בכניסה לבניין. היום כמובן משתמשים באינטרקום במשרדים רבים ואפילו בבתים פרטיים. אז מה ההבדלים בין אינטרקום לבית לבין אינטרקום למשרד?

אבטחה מעל הכול

הסיבה שלשמה כולם רוצים להתקין אינטרקום היום זה בגלל שהוא מאפשר לנו אבטחה של המקום מרחוק. אנחנו לא צריכים להיות חשופים בפני מי שנמצא מאחורי הדלת או השער ואנחנו יכולים להחליט מבפנים (בבית או במשרד) אם האדם הזה מורשה להיכנס או לא. הפתרון של האינטרקום נמצא היום יעיל מאוד לא רק במשרדים אלא גם בבתים פרטיים במיוחד כשיש ילדים שנשארים לבד לאחר שעות בית הספר. בנקודה הזאת אינטרקום לבית או למשרד מספקים עבורנו את אותה המטרה רק בדרכים מעט שונות.

נוחות כי פשוט קל יותר

אנחנו בעידן שאנחנו מחפשים את הדרכים הקלות ביותר לעשות כל פעולה שלא תהיה. אם בעבר היינו צריכים לצאת מהבית כדי לפתוח את השער של החצר בביתנו לאורחים שלנו, היום אנחנו יכולים לעשות זאת בקלות מבלי לפתוח את דלת הבית, בלחיצת כפתור אחת פשוטה אנחנו מזמינים את האדם להיכנס לביתנו.

אז איפה השוני?

אינטרקום לבית מאפשר הגנה בפני אנשים זרים שרוצים להרע לכם או לבני המשפחה או לחילופין לרכושכם. באמצעות האינטרקום יהיה לאותו אדם זומם יותר קשה להגיע אליכם והוא יפנה לבית אחר שקל יותר להיכנס אליו. השקט הנפשי בעבור בני המשפחה שווה את הכול. באינטרקום למשרד, ההגנה היא לעובדים אך במרבית המקרים מדובר בהגנה מפני גנבות ופריצות. אינטרקום שכזה מהווה מגבלה בפני גנבים גם אם הם באם על משאית או טנדר להיכנס ושוב הם יחפשו את הדרך הקלה יותר במשרדים אחרים להיכנס ולבצע את זמם. השינויים הנוספים שניתן למצוא הם בסוגי המערכות ועיצובים המעודנים יותר או פחות. אתם מוזמנים להשאיר פרטים ונציגי כל מנעול יחזרו אליכם בהקדם.